Článek
-
Regionalnitelevize.cz má detailní informace o sledovanosti svých pořadů a reklamy
1.4.2016 – Regionalnitelevize.cz již disponuje TV metrovými daty, která obsahují plnou informaci o jejím programu, tj. data o sledovanosti jsou propojena s tzv. programovým logem, a to od 1.1.2016 zpětně. Právě zítra si navíc připomene přesně 4 roky, kdy bylo vysílání programu zahájeno.podobné články
Podobné články
-
Vzniklo nové Sdružení pro měření sledovanosti
18.6.2012 – Minulý týden se uskutečnila ustavující valná hromada Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), na které se jeho zakládající členové – TV Nova, lídr trhu v televizní sledovanosti a jednička na trhu televizní reklamy, a mediální agentura Médea, největší mediální agentura v České republice, dohodly na vypsání výběrového řízení na realizátora měření sledovanosti televize metodou TV metrů (PEM).podobné články
-
TV Nova zakládajícím členem nového Sdružení pro měření sledovanosti
19.6.2012 – TV Nova se stala zakládajícím členem Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), které vzniká jako platforma pro měření sledovanosti otevřená všem hráčům na trhu televizní reklamy, včetně televizních médií, mediálních agentur a zadavatelů televizní reklamy.podobné články
-
Aplikace RTíčko otvírá cestu obcím a pořadatelům akcí do televizního vysílání
18.9.2017 – Regionalnitelevize.cz spustila novou službu diváky, pořadatele akcí a všechny, kteří mají zájem se zapojit do tvorby obsahu regionalnitelevize.cz. Jmenuje se RTíčko a umožňuje zájemcům vkládat nekomerční textové informace o pořádaných akcích, zajímavostech či aktuálních událostech na webové stránky a do vysílání regionalnitelevize.cz.podobné články
-
Regionalnitelevize.cz se ostře ohrazuje proti aktivitám ukrajinského webu, odvysílá znovu Cestoskop z Ukrajiny
11.5.2016 – Regionalnitelevize.cz v reakci na aktivitu ukrajinského webu Myrotvorec, který zveřejnil jména a osobní data novinářů, akreditovaných u separatistické Doněcké lidové republiky na východě Ukrajiny, zařadí reprízu pořadu Cestoskop z Ukrajiny. Na seznamu se totiž objevilo i jméno redaktora regionalnitelevize.cz Milana Zaděláka, který zde tento pořad natáčel a jako jediný český novinář zde byl zadržen a vězněn.podobné články
-
ATO: Dvojí měření sledovanosti televizí by poškodilo mediální trh
19.6.2012 – Dvojí měření sledovanosti televizí, ke kterému se v Česku schyluje, by podle Asociace televizních organizací (ATO) poškodilo mediální trh. ČTK to dnes sdělila jednatelka asociace Vlasta Roškotová. Sdružení pro měření sledovanosti, jehož vznik v uplynulých dnech iniciovala televize Nova, vyhlásilo výběrové řízení na provozovatele elektronického měření sledovanosti televizního vysílání. Konkurenčním televizím se to nelíbí.podobné články
-
ČT letos odhaduje propad příjmu z reklamy o 90 procent
5.1.2012 – Česká televize kvůli ukončení vysílání reklamy na ČT1 a ČT24 letos odhaduje meziroční propad příjmu z reklamy zhruba o 90 procent. Pro loňský rok plánovala příjem 480 miliónů korun, konečná částka byla ale nižší. Důvodem bylo mimo jiné dřívější ukončení vysílání reklamy na obou kanálech na podzim loňského roku, než televize plánovala, sdělila mluvčí ČT Michaela Fričová.podobné články
-
Veřejný ochránce práv: Za vadný obsah reklamy odpovídá i ten, kdo ji šíří
13.7.2017 – Za reklamu a její obsah nese odpovědnost i šiřitel reklamy, nejen zadavatel a zpracovatel. Pokud je tedy reklama nekalou obchodní praktikou, má dohledový orgán zahájit správní řízení pro delikt podle zákona o regulaci reklamy i s tím, kdo takovou reklamu šíří. Jen důsledný dohled a vymáhání odpovědného přístupu šiřitelů reklamy mohou vést ke skutečné ochraně spotřebitele.podobné články
-
Válka o billboardy: Půjdou dolů, i když je majitelé přelepí, míní Ťok
30.8.2017 – Provozovatelé venkovní reklamy neodstraní billboardy podél dálnic a silnic první třídy. Stáhnou z nich prý reklamy a nahradí je nekomerčním motivem. Podle právního výkladu Svazu provozovatelů venkovní reklamy se tak vyhnou povinnosti billboardy bourat. Na středeční tiskové konferenci to uvedl prezident svazu Marek Pavlas. Podle ministerstva plán provozovatelů reklamy nejspíš neuspěje. Spor nevyřešilo ani odpolední setkání Pavlase s ministrem dopravy Danem Ťokem.podobné články
-
MPO: Zahájeno detailní posouzení uchazečů o dodávku nového jaderného bloku v Dukovanech
26.3.2021 – Ministerstvo průmyslu a obchodu dnes odsouhlasilo další postup při přípravě nového jaderného zdroje v Dukovanech. Zahájení samotného výběrového řízení bude předcházet detailní fáze bezpečnostního posouzení jednotlivých uchazečů. Potencionální uchazeči budou investorem, tj. společností Elektrárna Dukovany II, a. s. (vlastněná ze 100 % ČEZ, a. s.) vyzváni, aby do konce listopadu letošního roku předložili informace k plnění bezpečnostních požadavků. Následně ČEZ tyto komplexní informace předloží Vládě ČR a ta rozhodne, kteří uchazeči budou přizváni a vyzváni k předložení nabídek v rámci výběrového řízení. Předkvalifikace uchazečů je běžný postup, který doporučuje Mezinárodní agentura pro atomovou energii.podobné články
-
Regionalnitelevize.cz: Jaký je osobní vztah kandidátů do Evropského parlamentu k EU?
28.4.2014 – Regionálnítelevize.cz se ptala kandidátů malých politických stran, jaký je jejich osobní vztah k Evropské unii v pořadu EU a my.podobné články
-
Regionalnitelevize.cz: Jak hodnotí kandidáti do EP činnost dosavadních europoslanců?
12.5.2014 – Regionalnitelevize.cz se tentokrát kandidátů malých plitických stran ptala, jak hodnotí činnost dosavadních europoslanců v Evropské pralamentu v pořadu EU a my.podobné články
-
Regionalnitelevize.cz: Jaké vůbec mají europoslanci možnosti prosazovat zájmy ČR v EU?
14.5.2014 – Regionalnitelevize.cz se v pořadu EU a my zeptala zástupců malých politických stran, jaké vůbec mají europoslanci možnosti prosazovat zájmy ČR v EU a co by chtěli v Evropském parlamentu prosazovat v zájmu ČR v případě zvolení oni?podobné články
-
Regionalnitelevize.cz vysílá deset let
1.4.2022 – Dnes to bude přesně deset let, co zahájila regionalnitelevize.cz své vysílání. To odstartovalo 1.4. 2012 přesně ve 13 hodin zpravodajským blokem z regionů. Za dobu své existence odvysílala desetitisíce reportáží z regionů a stovky zpravodajských, dokumentárních a publicistických pořadů. Mnohé z vlastní produkce.podobné články
-
Český humor diváky láká, Nova Cinema už přepisuje historii
13.6.2011 – Filmový kanál Nova Cinema si získává stále větší oblibu u diváků a díky tomu dosahuje mimořádných výkonů v podílu na sledovanosti. V sobotu 11. června 2011 se v prime time stala v cílové skupině D 15-54 po TV Nova druhou nejsledovanější komerční TV stanicí s podílem na sledovanosti 12,88 %. Společně s hlavním kanálem Nova tak dosáhly podílu na sledovanosti 47,69 % v D 15-54.podobné články
-
Sledovanost Novy dál klesá, přesto loni dominovala
5.1.2012 – Nejsledovanější tuzemskou televizí loni zůstala TV Nova. Dominantní postavení ve sledovanosti si drží dlouhodobě, i když její podíl neustále klesá. Loňský podíl Novy na celodenní sledovanosti ve skupině lidí starších 15 let činil 29,13 procenta, což bylo meziročně o 3,79 procentního bodu méně. Podíl na sledovanosti klesl také ČT1, naopak vzrostl u Primy a TV Barrandov. Vyplývá to z údajů zveřejněných na webu Asociace televizních organizací (ATO).podobné články
-
Do nového měření sledovanosti jde s Novou mediální agentura Médea
18.6.2012 – Dvojí měření sledovanosti, které změní 15 let staré pořádky na televizním trhu, nepodporuje jen televize Nova, která už iniciovala tendr na nová data pod hlavičkou nově založeného Sdružení pro měření sledovanosti. „Již nyní v něm nejsme sami. Naším partnerem je největší mediální agentura v zemi Médea,“ prohlásil generální ředitel Novy Jan Andruško v rozhovoru pro časopis Týden.podobné články
-
Do tendru na měření sledovanosti organizovaného Novou a Médeou se přihlásily dvě firmy
9.9.2012 – Do tendru na provozovatele elektronického měření sledovanosti televizního vysílání v České republice, které organizuje Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), se přihlásily dvě firmy. Informoval o tom ředitel komunikace a PR Novy Josef Koukolíček. Server Mediaguru.cz píše, že tendru se zúčastní agentury AC Nielsen a GfK Czech.podobné články
-
ČT měla o Vánocích rekordní podíl na sledovanosti 37 procent
4.3.2013 – Letošní vánoční vysílání České televize (ČT) od 24. do 26. prosince získalo v celodenním průměru 36,98 procenta na sledovanosti diváků starších patnácti let. Ve srovnání s loňskem to znamená nárůst o pět procentních bodů. Zároveň je to rekordní hodnota od roku 1997, kdy se v Česku zavedlo elektronické měření sledovanosti.podobné články
-
Skupina Prima v listopadu dosáhla nejlepších výsledků od jara 2013, Prima na maximu od ledna 2013
2.12.2014 – Listopad na Primě se nesl v duchu pokořování rekordů ve sledovanosti. Skupina Prima dosáhla v celodenním i primetime (17:30 – 23:30) podílu na sledovanosti nejlepšího výsledku od dubna 2013, za celý den 23,21 % v CS 15+ a v primetime 23,64 %. Dařilo se i hlavní stanici skupiny, TV Prima, která si v primetime připsala nejvyšší podíl na sledovanosti od ledna 2013, a to 16,33 % v 15+. A rekordní návštěvnosti se dočkalo i online portfolio skupiny Prima.podobné články