Článek
-
E-shopy budou S Heurekou a DPD doručovat zásilky zdarma
14.11.2014 – Přepravní společnost DPD nabídne e-shopům zapojeným do akce Den Dopravy Zdarma speciální výhodnou cenu za dopravu zboží. Populární akce nákupního portálu Heureka bude probíhat od 18. do 19. listopadu s cílem podpořit trh e-commerce a zvýraznit výhody nakupování na internetu v nejdůležitější sezóně roku. Internetové obchody zapojené v minulém roce zaznamenali 367% nárůst objednávek a jejich zákazníci ušetřili na poštovném více než 9,7 mil. Kč.podobné články
Podobné články
-
Společnost DPD rozšířila službu DPD Private do zahraničí
10.4.2013 – Přední evropský poskytovatel zásilkových služeb, společnost DPD, rozšířila již existující službu pro vnitrostátní přepravu DPD Private do zahraničí. Tato služba nabízí moderní a komfortní řešení pro silniční přepravu zásilek na soukromé adresy a průběžně informuje příjemce o doručení jejich zásilky. Cílem je nabídnout kvalitní službu s vysokým komfortem nejen v České republice, ale i v zahraničí.podobné články
-
DPD spouští unikátní webovou aplikaci DPD kurýr
14.7.2014 – Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr. Jedná se o absolutní novinku na českém trhu, která koncovým zákazníkům poskytuje dokonalý přehled o zásilce. Zároveň umožňuje libovolně měnit termín a místo doručení nebo kurýra formou zprávy přímo kontaktovat.podobné články
-
Společnost DPD rozdávala radost i dárky výhercům
24.6.2013 – Nová image kampaň společnosti DPD, jejíž hlavním cílem bylo dál doručovat radost, splnila svůj účel. Slogan společnosti „Doručujeme radost“ tak stále více dostává reálných rozměrů a stává se součástí firemní kultury a mottem každého zaměstnance. V rámci této kampaně probíhala soutěž na sociálních sítích a internetových stránkách společnosti. Dárky výhercům předával osobně Jakub Kohák, známý herec a režisér, který s DPD již dlouhodobě spolupracuje.podobné články
Osobnosti: Jakub Kohák (263 článků) -
DPD představuje novou službu PARCELSHOP
21.8.2013 – Společnost DPD se neustále snaží rozšiřovat a vylepšovat portfolio služeb pro své zákazníky. Nová služba DPD ParcelShop umožňuje doručení zásilky do odběrného místa a poskytuje tak větší komfort pro příjemce, který není omezen časem doručení. O stavu doručení je informován prostřednictvím SMS zprávy nebo emailu. Zásilku si může vyzvednout podle individuálních časových možností, a to na 22 odběrných místech po celé České republice.podobné články
-
Společnost DPD zvyšuje komfort doručování
29.9.2014 – Přepravní společnost DPD CZ nově nabízí zákazníkům volbu, kdy si přejí doručit svou zásilku. Nová funkce ve webové aplikaci DPD Kurýr umožňuje vybrat si ve větších městech dodání zásilky v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách.podobné články
-
Herman (SPO): Multikulturní obohacení - DHL se v Berlíně bojí doručovat zásilky
12.10.2017 – Jedná se o zásilkovou společnost DHL, která odmítá doručovat zásilky do některých ulic v berlínské čtvrti Wedding. Nemusí to být totiž ani náhoda, protože se v jeho problémových ulicích vyskytuje mnoho přistěhovalců.podobné články
-
Bravo, Česká pošta. Lidi se půjdou nakazit do fronty. Právník doufá, že nejnovější nápad je jen zlý sen
20.3.2020 – Tomáš Tyl, český právník, upozornil na problémy spojené s Českou poštou. Ta totiž v době, kdy se vláda snaží omezit shromažďování lidí na veřejnosti, přestala doručovat doporučené zásilky a zákazníci si pro ně musí dojít na poštu. Dále přestala pošta doručovat zásilky z některých zemí, například z Číny. To dle Tyla způsobí spoustu problémů. „Lidi, prosím, apelujte na své poslance a senátory,“ vyzval právník lidi na Facebooku. A už dostal odpověď z Trikolóry: „Zjistím,“ napsala poslankyně Zuzana Majerová Zahradníková. Nabídla se i pomoc z TOP 09. Senátor Tomáš Czernin sdělil, že zítra dá dotaz na ředitelství České pošty. V diskusi se navíc přišlo i na další problém, a to na fikci doručení.podobné články
-
Společnost DPD získala Cenu Arkadie za rok 2012
29.4.2013 – Společnost DPD byla oceněna Cenou Arkadie za rok 2012. Společnost Arkadie, která se věnuje komplexní péčí o zdravotně postižené, uděluje každoročně tuto cenu svému nejvýznamnějšímu podporovateli. Pro minulý rok se jím stala právě společnost DPD, která s Arkádií spolupracuje hned na několika úrovních. Největším přínosem je však sponzorské poskytování přepravních služeb a finanční dar pro podporu činnosti, který byl vybrán v rámci kampaně „A čeho se vzdáte vy?“.podobné články
-
DPD je lídrem v podpoře e-shopů
18.10.2013 – Společnost DPD je nejenom předním poskytovatelem zásilkových služeb, ale i aktivním podporovatelem rozvoje e-commerce a souvisejících činností. Letošní podzim bude bohatý na odborné akce, kterých se společnost DPD bude účastnit.podobné články
-
Společnost DPD se vzdala pro dobro druhých
28.1.2014 – Přepravní společnost DPD v závěru loňského roku opět odstartovala charitativní projekt s názvem „A čeho se vzdáte vy?“, který nahradil její standardní komunikační kampaň. Darovací akce s cílem podpořit charitativní organizace Světluška a Arkadia, o.p.s. probíhala od 25. listopadu 2013 do 26. ledna 2014. Společnost DPD a její zaměstnanci věnovali skrze aplikaci částku 90 225 Kč. Ostatní jednotlivci se vzdávali částek od hodnoty 25 Kč do 50 000 Kč.podobné články
-
Nový design webu DPD vychází vstříc potřebám příjemců i odesilatelů zásilek
30.6.2014 – Přední poskytovatel přepravních služeb DPD spustil v úterý 24. června 2014 své webové stránky v novém designu. Jejich hlavním přínosem je zpřehlednění informací pro koncové zákazníky, tedy příjemce zásilek. Ti mohou okamžitě zjistit, kde se nachází jejich zásilka, případně si jednoduše změnit termín a místo doručení podle svých preferencí. Web rovněž nabízí bližší informace o poskytovaných službách a výhodách přepravy s DPD.podobné články
-
DPD a její vlastník mezinárodní skupina GeoPost zaznamenávají trend nárůstu zákazníků v oblasti B2C
4.8.2014 – Skupina GeoPost, jejíž součástí je i přepravní společnost DPD, vykazuje letos výrazný nárůst v mezinárodním podnikání. Tento trend je podporován rychlým rozvojem v oblasti B2C, ale i zvýšením objemů v oblasti B2B. GeoPost je druhým největším poskytovatelem expresních a balíkových služeb v Evropě s denním objemem 2,5 miliony zásilek. Kromě Direct Parcel Distribution (DPD) působí v některých zemích také pod názvy Chronopost, Exapaq nebo SEUR.podobné články
-
DPD a její vlastník GeoPost zaznamenávají trend nárůstu zákazníků v oblasti B2C
9.8.2014 – Skupina GeoPost, jejíž součástí je i přepravní společnost DPD, vykazuje letos výrazný nárůst v mezinárodním podnikání. Tento trend je podporován rychlým rozvojem v oblasti B2C, ale i zvýšením objemů v oblasti B2B. GeoPost je druhým největším poskytovatelem expresních a balíkových služeb v Evropě s denním objemem 2,5 miliony zásilek. Kromě Direct Parcel Distribution (DPD) působí v některých zemích také pod názvy Chronopost, Exapaq nebo SEUR.podobné články
-
Společnost DPD podpořila premiérový běžecký závod Prahou
21.10.2014 – Společnost DPD CZ partnersky podpořila unikátní běžecký závod ČEZ City Trail Run, který se konal v neděli 19. října. Závod kombinující běh městem a přírodou zavedl běžce do míst, kde byli i rodilí Pražané překvapeni, jaké zajímavosti Praha nabízí. Společnost DPD zajišťovala přepravu během celého závodu.podobné články
-
A čeho se vzdáte vy? Charitativní sbírka společnosti DPD pokračuje třetím rokem
10.11.2014 – I v letošním roce bude pokračovat charitativní projekt společnosti DPD s názvem „A čeho se vzdáte vy?“, který umožní jednoduchým a rychlým způsobem přispět na dobrou věc. V minulých letech se prostřednictvím tohoto projektu vybralo přes 400 000 korun, které putovaly na konta charitativních organizací. Tváří kampaně zůstává i nadále hlavní hrdina reklamních spotů společnosti DPD herec a režisér Jakub Kohák. Akci již po druhé podpoří nákupní portál Heureka.podobné články
Osobnosti: Jakub Kohák (263 článků) -
Na e-shopy dopadla evidence tržeb: Statisícové náklady a dlouhé měsíce příprav
1.3.2017 – Největší tuzemské e-shopy se na zavedení druhé vlny elektronické evidence tržeb (EET), která se dotýká i jich, připravovaly několik měsíců. Tvrdí, že vytvořily funkční systémy, které zákazníkům nepřinesou žádné komplikace. Bylo to však drahé. Vše jim navíc ztěžoval fakt, že do poslední chvíle nebylo jasné, jestli e-shopy pod EET spadat budou, nebo dostanou výjimku.podobné články
-
ČOI: Pozor na falešné e-shopy, které zneužívají strach lidí z koronaviru
14.3.2020 – Na internetu se objevují první falešné e-shopy zneužívající strach z koronaviru. Nejedná se o e-shopy v pravém slova smyslu.podobné články
-
Geis: Nový on-line scanner nabídne možnost volání či vyfocení zásilky
16.9.2013 – Zásilkovou přepravu zefektivňují moderní technologie. Řidiči přepravních společností mohou díky on-line scanneru rychle přenášet data do systému a vytvářet dokumenty potřebné k doručení zásilky. Odesílatelé tak mají kdykoliv k dispozici informaci o stavu zásilky. Od října doplňuje přepravní společnost Geis scanner řidiče o nové funkce. Řidiči budou nově moci volat adresátům přímo ze scanneru i vyfotit poškozenou zásilku.podobné články
-
Společnost DPD zavádí kontejnery s dvojitou podlahou
23.4.2013 – Přední evropský poskytovatel zásilkových služeb, společnost DPD, přichází s novým, inovativním řešením, které by mělo zlepšit přepravu zásilek. Do svého přepravního systému nechala instalovat nové kontejnery s dvojitou podlahou, které by měly zajistit naprosté bezpečí i křehkým balíčkům. Tento unikátní systém zajišťuje nejvyšší úroveň ochrany pro každou přepravovanou zásilku.podobné články