Článek
-
DPP: Praha chystá novou tramvajovou trať Kobylisy – Bohnice
22.12.2020 – Tramvajová síť v Praze se do zhruba 6 let rozroste o další 3,3 kilometry. Rada Hl. m. Prahy (RHMP) dnes schválila záměr výstavby nové tramvajové tratě Kobylisy – Bohnice, která spojí konečnou stanici připravované lanové dráhy Podbaba – Troja – Bohnice se stanicí metra Kobylisy na lince C.podobné články
Podobné články
-
Scheinherr (Praha sobě): Praha chystá novou tramvajovou trať Kobylisy – Bohnice
24.12.2020 – Tramvajová síť v Praze se do zhruba šesti let rozroste o další 3,3 kilometry. Rada hl. m. Prahy schválila záměr výstavby nové tramvajové tratě Kobylisy – Bohnice.podobné články
-
Výluky v Praze 4: DPP opraví tramvajovou trať, kudy pojede MHD?
24.3.2021 – Tramvajovou trať v ulicích Táborská a Na Pankráci v Praze 4 čeká oprava. Dopravní podnik (DPP) zahájí v sobotu 27. března kompletní výměnu kolejí. V ulici Na Pankráci také vybuduje novou zastávku Kotorská a zároveň posune současnou zastávku Pražského povstání blíže ke stejnojmenné stanici metra C. Po dobu výluky bude zavedena náhradní autobusová doprava. Práce potrvají do 4. června. sdělil Ondřej Kubát z tiskového oddělení DPP.podobné články
-
DPP v létě provede opravy tramvajových tratí a metra za více než 120 milionů korun
27.6.2023 – Letošní letní prázdniny Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) využije k důležitým opravám tramvajových tratí a metra. Od soboty 1. do neděle 9. července bude pokračovat ve výměně dřevěných pražců za betonové v metru na trase C. Červencové svátky využije také na modernizaci zabezpečovacího zařízení ve stanici Strašnická. První dva červencové týdny bude DPP měnit kolejové konstrukce na Vítězném náměstí, od poloviny července se pak přesune do Plzeňské ulice, kde opraví tramvajovou trať v úseku Klamovka – Kavalírka. V srpnu na to naváže opravou frekventované tratě v oblasti I. P. Pavlova včetně přejezdů přes magistrálu. Na konci prázdnin DPP vymění kolejnice ve smyčce Bílá Hora, v první polovině září opraví trať mezi Morání a Albertovem. Kromě probíhajících dlouhodobých akcí DPP letos v létě opraví, vesměs vlastními silami, další část dopravní infrastruktury v Praze za více než 120 milionů korun.podobné články
-
Pražský DPP otevře tramvajovou trať ve Štefánikově o 14 dní dříve
27.11.2014 – Pražský dopravní podnik (DPP) otevře tramvajovou trať ve Štefánikově ulici na Smíchově o 14 dní dříve, než původně plánoval. Tramvaje se do ulice vrátí v sobotu 29. listopadu ve 4:30, původně měla být otevřena až 15. prosince. ČTK to sdělil mluvčí DPP Jiří Štábl. Provoz byl přerušen 20. října a oprava vyšla na 55 milionů korun.podobné články
-
DPP ve dvou etapách opraví tramvajovou trať na Vítězném náměstí
29.6.2023 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) během prvních dvou červencových týdnů ve dvou etapách opraví tramvajovou trať na Vítězném náměstí. V první etapě vymění kolejové rozvětvení od Evropské ulice, proto bude od soboty 1. července od cca 4:30 do soboty 8. července 2023 do cca 4:30 obousměrně přerušen provoz tramvají mezi Vítězným náměstím a Divokou Šárkou a ve vyloučeném úseku bude zavedena náhradní autobusová doprava X26 a X91. V navazující druhé etapě DPP vymění kolejové rozvětvení od Svatovítské ulice, proto bude od soboty 8. července od cca 4:30 do pátku 14. července 2023 do zhruba půlnoci obousměrně přerušen provoz tramvají mezi Prašným mostem a Vítězným náměstím. Ve vyloučeném úseku bude zavedena náhradní autobusová doprava X20 a X91 a mezi Nádražím Podbaba a Divokou Šárkou tramvajová linka č. 30.podobné články
-
DPP získal pravomocné stavební povolení na novou tramvajovou trať Holyně – Slivenec
17.2.2022 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) získal pravomocné stavební povolení na druhou etapu nové tramvajové tratě Sídliště Barrandov – Slivenec. Díky tomu bude DPP moct dostavět koncový úsek Holyně – Slivenec včetně smyčky a upravit zastávky Holyně do konečné podoby. Na zhotovitele stavby bude DPP nyní připravovat veřejnou zakázku, kterou plánuje vyhlásit v průběhu letošního léta. Současně se bude ucházet o možnost spolufinancování výstavby z prostředků Evropské unie z Operačního programu Doprava. Zahájení samotné stavby DPP předpokládá na jaře příštího roku.podobné články
-
DPP získal pravomocné stavební povolení na novou tramvajovou trať Divoká Šárka – sídliště Na Dědině
8.9.2021 – Tramvajová síť v Praze se brzy rozroste o další více než dva kilometry. Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) získal pravomocné stavební povolení na tramvajovou trať Divoká Šárka – sídliště Na Dědině a ještě letos vyhlásí veřejnou zakázku na jejího zhotovitele.podobné články
-
DPP zrekonstruuje tramvajovou trať v Sokolovské ulici
20.2.2020 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) se na konci února pustí do první větší rekonstrukce v rámci kolejové sítě v tomto roce. Od pátku 28. února 2020 do pátku 3. dubna 2020 bude rekonstruovat tramvajovou trať v Sokolovské ulici na Praze 9 mezi Poliklinikou Vysočany a náměstím OSN.podobné články
-
DPP zrekonstruuje tramvajovou trať v ulicích Táborská a Na Pankráci
24.3.2021 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) začne od nadcházející soboty 27. března 2021 rekonstruovat tramvajovou trať v ulicích Táborská a Na Pankráci, která pochází ještě z druhé poloviny 80. let.podobné články
-
DPP opravuje tramvajovou trať v Plzeňské ulici
17.7.2023 – Na devíti různých místech bude Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v následujících téměř čtyřech týdnech opravovat tramvajovou trať v Plzeňské a Makovského ulici. Z tohoto důvodu je až do pátku 11. srpna 2023 do cca 4:30 obousměrně přerušen provoz tramvají v úseku Klamovka – Sídliště Řepy a zavedena náhradní autobusová doprava X9 a X98.podobné články
-
DPP: Praha plánuje vybudovat další dvě tramvajové tratě, Dvorce – Budějovická – Michle a Podbaba – Troja – Bohnice
13.9.2023 – Rada hl. m. Prahy (RHMP) schválila zahájení projektové přípravy dvou nových tratí. Dvorce – Budějovická – Michle tvoří s Dvoreckým mostem jižní část tramvajového okruhu a Podbaba – Troja – Bohnice je součástí severní části tramvajového okruhu. Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v koordinaci s Institutem plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR) zajistí pro prvně jmenovanou trať projektovou dokumentaci a následná povolení pro stavbu.podobné články
-
„Osamělé“ koleje mezi budovami Národního muzea se napojí na trať: Dopravní podnik nechá zpracovat projekt
3.3.2020 – Pražský dopravní podnik (DPP) si nechá vypracovat projekt napojení tramvajových kolejí mezi novou a starou budovou Národního muzea na trať ve Vinohradské a Škrétově ulici. Stavba by mohla začít v roce 2022, sdělila mluvčí DPP Aneta Řehková. DPP nechal sedmdesátimetrový úsek tramvajových kolejí, které zatím nejsou napojeny na tramvajovou síť, položit před asi dvěma roky při celkové rekonstrukci prostranství mezi budovami muzea.podobné články
-
DPP: Praha vybírá architektonickou podobu lanovky Podbaba – Troja – Bohnice
6.5.2022 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) připravuje vyhlášení architektonické soutěže na podobu stanic a podpěr plánované nové lanové dráhy Podbaba – Troja – Bohnice. Soutěž je otevřena všem architektům a ateliérům, které se zabývají navrhováním dopravních staveb. Zájemci mohou žádost o účast v soutěži podat do konce května. O vítězi rozhodne jedenáctičlenná porota v průběhu letošního srpna. Vítěz získá odměnu 1,8 milionu korun. Podmínky architektonické soutěže zveřejní DPP na svém profilu v Tender aréně nejpozději v pondělí 9. května 2022.podobné články
-
Schváleno! V Praze vyroste nová lanovka. Spojí Podbabu a Bohnice
2.7.2020 – Už v roce 2025 by mohla spojovat Podbabu a Bohnice lanovka. Pražští zastupitelé ve čtvrtek večer schválili její stavbu. Měla by vyjít na 1,5 miliardy a zajistí přímé spojení Prahy 6 a Prahy 8. V plánu je také postavit novou tramvajovou trať mezi městskými částmi.podobné články
-
1,5 miliardy a 2000 lidí za hodinu: Podbabu s Bohnicemi propojí lanovka, schválili radní. Kudy povede?
4.5.2020 – Hlavní město plánuje vybudovat tramvajovou trať propojující Podbabu přes nový most v Troji s Bohnicemi. Před tím však jako dočasné řešení vznikne lanovka s obdobnou trasou, která má před dokončením tramvaje zajistit přímé spojení mezi Prahou 6 a 8. Plán dnes schválili pražští radní. Lanovka má podle dřívějších odhadů vyjít na 1,5 miliardy korun a hotová by mohla být do pěti let. Město také plánuje napojit tramvajemi Bohnice na Kobylisy a Podbabu na Suchdol.podobné články
-
Velká výluka mezi Ohradou a Palmovkou: Tramvajová trať projde rekonstrukcí, začne v březnu
22.2.2022 – Pražský dopravní podnik (DPP) letos kompletně opraví tramvajovou trať včetně estakády z Ohrady na Palmovku. Práce by měly začít na konci března. V úterý to řekl vedoucí odboru komunikace DPP Daniel Šabík. Práce potrvají do poloviny roku 2023 a zavedena bude náhradní doprava. Trať byla zprovozněna před více než 30 lety a dosud nebyla kompletně opravena. Práce vyjdou na 239,5 milionu Kč. Podnik letos již zahájil rekonstrukci tratě na Rašínově nábřeží v Podskalí, která potrvá do 1. dubna.podobné články
-
DPP: Tramvajovou křižovatku Flora čeká oprava, novou trať Holyně – Slivenec napojování k stávající síti
17.9.2023 – Tramvajovou křižovatku Flora čeká v následujících zhruba třech týdnech výměna kolejového rozvětvení, která bude rozdělena do dvou etap. Práce na první etapě, ve směru od Korunní ulice, Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) zahájí od pondělí 18. září 2023 od brzkých ranních hodin, potrvají do pátku 29. září 2029 do 24:00.podobné články
-
Další tramvajová trať v Praze: Koleje mezi Modřany a Libuší se začnou pokládat už příští jaro
19.10.2021 – Tramvajovou trať mezi pražskými Modřany a Libuší postaví za 304,17 milionů korun firmy OHLA ŽS a STRABAG Rail. Výstavbu nové tratě plánuje Dopravní podnik hlavního města (DPP) zahájit na jaře roku 2022. DPP, který stavbu tratě připravuje, to dnes oznámil v tiskové zprávě. Vysoutěžená cena je podle mluvčí DPP Anety Řehkové o téměř 46 milionů korun nižší, než se na základě projektové dokumentace předpokládalo.podobné články
-
DPP: U Národního muzea vzniká nová tramvajová trať
16.8.2018 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v těchto dnech dokončuje realizaci nového úseku tramvajových kolejí ve Vinohradské ulici mezi historickou a novou budovou Národního muzea. Tento úsek zatím není napojen na stávající kolejovou síť, jedná se však o důležitý základ pro budoucí novou tramvajovou trať.podobné články