Článek
-
DPP nahradí na dalších čtyřech linkách autobusy trolejbusy a postaví tramvajovou trať Motol – Vypich
25.4.2022 – Rada hlavního města Prahy (RHMP) dnes schválila investiční záměry elektrifikace dalších čtyř autobusových linek na levém břehu Vltavy: č. 142 (Nové Butovice – Velká Ohrada), č. 225 (Velká Ohrada – Nové Vokovice), č. 174 (Vypich – Nádraží Řeporyje), č. 184 (Vypich – Velká Ohrada) a výstavbu nové tramvajové tratě Motol – Vypich.podobné články
Podobné články
-
DPP: Praha zavede trolejbusy na stávající autobusové linky č. 131, 137, 176 a 191
9.6.2020 – Autobusy na stávajících linkách č. 131, 137, 176 a 191 v budoucnu nahradí bateriové trolejbusy. Elektrifikaci čtyř linek na levém břehu Vltavy plánuje hlavní město Praha s Dopravním podnikem hl. m. Prahy (DPP), záměr včera schválila Rada hl. m. Prahy.podobné články
-
Pražský DPP otevře tramvajovou trať ve Štefánikově o 14 dní dříve
27.11.2014 – Pražský dopravní podnik (DPP) otevře tramvajovou trať ve Štefánikově ulici na Smíchově o 14 dní dříve, než původně plánoval. Tramvaje se do ulice vrátí v sobotu 29. listopadu ve 4:30, původně měla být otevřena až 15. prosince. ČTK to sdělil mluvčí DPP Jiří Štábl. Provoz byl přerušen 20. října a oprava vyšla na 55 milionů korun.podobné články
-
Výluky v Praze 4: DPP opraví tramvajovou trať, kudy pojede MHD?
24.3.2021 – Tramvajovou trať v ulicích Táborská a Na Pankráci v Praze 4 čeká oprava. Dopravní podnik (DPP) zahájí v sobotu 27. března kompletní výměnu kolejí. V ulici Na Pankráci také vybuduje novou zastávku Kotorská a zároveň posune současnou zastávku Pražského povstání blíže ke stejnojmenné stanici metra C. Po dobu výluky bude zavedena náhradní autobusová doprava. Práce potrvají do 4. června. sdělil Ondřej Kubát z tiskového oddělení DPP.podobné články
-
Další tramvajová trať v Praze: Koleje mezi Modřany a Libuší se začnou pokládat už příští jaro
19.10.2021 – Tramvajovou trať mezi pražskými Modřany a Libuší postaví za 304,17 milionů korun firmy OHLA ŽS a STRABAG Rail. Výstavbu nové tratě plánuje Dopravní podnik hlavního města (DPP) zahájit na jaře roku 2022. DPP, který stavbu tratě připravuje, to dnes oznámil v tiskové zprávě. Vysoutěžená cena je podle mluvčí DPP Anety Řehkové o téměř 46 milionů korun nižší, než se na základě projektové dokumentace předpokládalo.podobné články
-
DPP získal pravomocné stavební povolení na novou tramvajovou trať Holyně – Slivenec
17.2.2022 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) získal pravomocné stavební povolení na druhou etapu nové tramvajové tratě Sídliště Barrandov – Slivenec. Díky tomu bude DPP moct dostavět koncový úsek Holyně – Slivenec včetně smyčky a upravit zastávky Holyně do konečné podoby. Na zhotovitele stavby bude DPP nyní připravovat veřejnou zakázku, kterou plánuje vyhlásit v průběhu letošního léta. Současně se bude ucházet o možnost spolufinancování výstavby z prostředků Evropské unie z Operačního programu Doprava. Zahájení samotné stavby DPP předpokládá na jaře příštího roku.podobné články
-
DPP: Tramvajovou trať Holyně – Slivenec vybuduje STRABAG Rail
8.11.2022 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vysoutěžil ve veřejné zakázce zhotovitele stavby tramvajové tratě Holyně – Slivenec. Postaví ji společnost STRABAG Rail, která v tendru nabídla nejnižší cenu 233,1 milionů korun, což je téměř o 136 milionů korun resp. 37 % méně, než předpokládal projekt. DPP v této veřejné zakázce obdržel nabídky od deseti subjektů. Výstavba tramvajové tratě Holyně – Slivenec potrvá 259 dnů, tj. zhruba 8,5 měsíce. DPP ji plánuje zahájit co nejdříve to bude možné, předpoklad je na začátku příštího roku.podobné články
-
DPP: Tramvajovou trať Holyně – Slivenec vybuduje STRABAG Rail
8.11.2022 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vysoutěžil ve veřejné zakázce zhotovitele stavby tramvajové tratě Holyně – Slivenec. Postaví ji společnost STRABAG Rail, která v tendru nabídla nejnižší cenu 233,1 milionů korun, což je téměř o 136 milionů korun resp. 37 % méně, než předpokládal projekt. DPP v této veřejné zakázce obdržel nabídky od deseti subjektů. Výstavba tramvajové tratě Holyně – Slivenec potrvá 259 dnů, tj. zhruba 8,5 měsíce. DPP ji plánuje zahájit co nejdříve to bude možné, předpoklad je na začátku příštího roku.podobné články
-
DPP zrekonstruuje tramvajovou trať v Sokolovské ulici
20.2.2020 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) se na konci února pustí do první větší rekonstrukce v rámci kolejové sítě v tomto roce. Od pátku 28. února 2020 do pátku 3. dubna 2020 bude rekonstruovat tramvajovou trať v Sokolovské ulici na Praze 9 mezi Poliklinikou Vysočany a náměstím OSN.podobné články
-
DPP zrekonstruuje tramvajovou trať v ulicích Táborská a Na Pankráci
24.3.2021 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) začne od nadcházející soboty 27. března 2021 rekonstruovat tramvajovou trať v ulicích Táborská a Na Pankráci, která pochází ještě z druhé poloviny 80. let.podobné články
-
DPP získal pravomocné stavební povolení na novou tramvajovou trať Divoká Šárka – sídliště Na Dědině
8.9.2021 – Tramvajová síť v Praze se brzy rozroste o další více než dva kilometry. Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) získal pravomocné stavební povolení na tramvajovou trať Divoká Šárka – sídliště Na Dědině a ještě letos vyhlásí veřejnou zakázku na jejího zhotovitele.podobné články
-
DPP zrekonstruoval tramvajovou trať v ulicích Na Veselí a Soudní a postavil novou ke stanici metra Pankrác
28.11.2020 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) dnes dokončil rekonstrukci tramvajové tratě v ulicích Na Veselí a Soudní a od dnešní 15. hodiny obnovil v úseku provoz na linkách č. 18 a 93. Kromě toho postavil 250 metrů dlouhý nový úsek, díky kterému prodloužil stávající trať v ulici Na Pankráci ke stanici metra Pankrác.podobné články
-
DPP začal se stavbou nové vozovny Hloubětín
7.11.2020 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) začal stavět novou vozovnu Hloubětín. V první etapě postaví samostatně stojící energocentrum a měnírnu, které budou areál vozovny a přilehlou tramvajovou trať zásobovat teplem a elektrickou energií, a nahradí stávající dosluhující zařízení. Stavba potrvá cca 10 měsíců a DPP plánuje jejich zprovoznění na přelomu srpna a září 2021. Zhotovitelem je sdružení „Vozovna Hloubětín, EŽ + OHL“. Předpokládané celkové náklady první etapy výstavby nové vozovny Hloubětín jsou cca 120 milionů Kč.podobné články
-
Velká výluka mezi Ohradou a Palmovkou: Tramvajová trať projde rekonstrukcí, začne v březnu
22.2.2022 – Pražský dopravní podnik (DPP) letos kompletně opraví tramvajovou trať včetně estakády z Ohrady na Palmovku. Práce by měly začít na konci března. V úterý to řekl vedoucí odboru komunikace DPP Daniel Šabík. Práce potrvají do poloviny roku 2023 a zavedena bude náhradní doprava. Trať byla zprovozněna před více než 30 lety a dosud nebyla kompletně opravena. Práce vyjdou na 239,5 milionu Kč. Podnik letos již zahájil rekonstrukci tratě na Rašínově nábřeží v Podskalí, která potrvá do 1. dubna.podobné články
-
Trolejbusy vozily cestující v Praze 36 let: Skončily kvůli autobusům? Teď se chystá jejich návrat
27.8.2021 – Trolejbusy byly více než tři dekády důležitou součástí pražského systému veřejné dopravy, první linka se objevila v polovině 30. let a tato elektrická trakce umožnila cestujícím dostat se do kopců, kam tehdejší dýchavičné autobusy vyjely jen stěží. Premiéru měly pražské trolejbusy 29. srpna 1936 na území dnešní Prahy 6. První linka vedla z tramvajové vozovny ve Střešovicích přes Ořechovku a Hanspaulku až ke kostelu svatého Matěje nedaleko Šárky.podobné články
-
„Osamělé“ koleje mezi budovami Národního muzea se napojí na trať: Dopravní podnik nechá zpracovat projekt
3.3.2020 – Pražský dopravní podnik (DPP) si nechá vypracovat projekt napojení tramvajových kolejí mezi novou a starou budovou Národního muzea na trať ve Vinohradské a Škrétově ulici. Stavba by mohla začít v roce 2022, sdělila mluvčí DPP Aneta Řehková. DPP nechal sedmdesátimetrový úsek tramvajových kolejí, které zatím nejsou napojeny na tramvajovou síť, položit před asi dvěma roky při celkové rekonstrukci prostranství mezi budovami muzea.podobné články
-
V Praze začne stavba nové tramvajové trati. Vyjde na 840 milionů. Kudy povede?
30.3.2022 – Pražský dopravní podnik (DPP) plánuje v létě začít stavět prodloužení tramvajové trati ze zastávky Divoká Šárka na Dědinu. Asi 2,3 kilometru dlouhou trať za 839,5 milionu korun postaví na základě tendru firma Subterra. Stavba má trvat 16 měsíců. DPP staví také tramvajovou trať do Holyně, smyčku u stanice metra Depo Hostivař a v blízké době plánuje zahájit budování kolejí ze zastávky Sídliště Modřany na Libuš.podobné články
-
DPP: Tramvajovou trať Divoká Šárka – Dědinská postaví Subterra. Stavba by měla začít v létě
30.3.2022 – Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vysoutěžil ve veřejné zakázce zhotovitele 2,3 km dlouhé nové tramvajové tratě Divoká Šárka – Dědinská. Postaví ji společnost Subterra, která v tendru nabídla nejnižší cenu 839,5 milionů korun, o 260 milionů méně, než předpokládal projekt.podobné články
-
Dopravní podnik otevřel opravenou tramvajovou trať do Řep
17.9.2010 – Pražský dopravní podnik (DPP) odpoledne otevřel opravenou tramvajovou trať do Řep. Cestující se na ni vrátí po více než třech měsících.podobné články
-
Ústecký kraj: O velikonočních prázdninách začne sezóna na turistických linkách
29.3.2018 – Osobní lodě DÚK zahájí sezónu již na Zelený čtvrtek mimořádnou plavbou z Ústí nad Labem do Bad Schandau a zpět. Den na to začne pravidelný víkendově sváteční provoz na všech turistických linkách Dopravy Ústeckého kraje, tedy na železničních linkách T1 až T6 a na lodních linkách 901 a 902. Překvapení v podobě zvláštní jízdy parního vlaku čeká v pátek 30. března 2018 na cestující linky T4 z Lovosic do Mostu.podobné články