Článek
-
DPD představuje nový projekt Total zero - přepravu, která nezatěžuje přírodu ani zákazníky
16.7.2013 – Společnost DPD, přední evropský poskytovatel zásilkových služeb, rozšiřuje svůj odpovědný přístup Total Zero do České republiky.podobné články
Osobnosti: Shimizu Michiya (41 článků)
Podobné články
-
Společnost DPD rozšířila službu DPD Private do zahraničí
10.4.2013 – Přední evropský poskytovatel zásilkových služeb, společnost DPD, rozšířila již existující službu pro vnitrostátní přepravu DPD Private do zahraničí. Tato služba nabízí moderní a komfortní řešení pro silniční přepravu zásilek na soukromé adresy a průběžně informuje příjemce o doručení jejich zásilky. Cílem je nabídnout kvalitní službu s vysokým komfortem nejen v České republice, ale i v zahraničí.podobné články
-
DPD spouští unikátní webovou aplikaci DPD kurýr
14.7.2014 – Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr. Jedná se o absolutní novinku na českém trhu, která koncovým zákazníkům poskytuje dokonalý přehled o zásilce. Zároveň umožňuje libovolně měnit termín a místo doručení nebo kurýra formou zprávy přímo kontaktovat.podobné články
-
DPD slaví Světový den životního prostředí po celý rok
5.6.2014 – Ve čtvrtek 5. června 2014 proběhnou na celém světě oslavy Mezinárodního dne životního prostředí. Připojí se k nim i DPD, přední mezinárodní poskytovatel zásilkových služeb, který však ochranu životního prostředí neomezuje pouze na jediný den. Odpovědný přístup k životnímu prostředí je jedním ze základních pilířů společnosti a podléhá mu většina interních aktivit. Na začátku července oslaví první výročí projekt Total Zero. Ve firmě probíhají také 3 interní akce s ekologickým zaměřením.podobné články
-
DPD představuje novou službu PARCELSHOP
21.8.2013 – Společnost DPD se neustále snaží rozšiřovat a vylepšovat portfolio služeb pro své zákazníky. Nová služba DPD ParcelShop umožňuje doručení zásilky do odběrného místa a poskytuje tak větší komfort pro příjemce, který není omezen časem doručení. O stavu doručení je informován prostřednictvím SMS zprávy nebo emailu. Zásilku si může vyzvednout podle individuálních časových možností, a to na 22 odběrných místech po celé České republice.podobné články
-
Společnost DPD podpořila premiérový běžecký závod Prahou
21.10.2014 – Společnost DPD CZ partnersky podpořila unikátní běžecký závod ČEZ City Trail Run, který se konal v neděli 19. října. Závod kombinující běh městem a přírodou zavedl běžce do míst, kde byli i rodilí Pražané překvapeni, jaké zajímavosti Praha nabízí. Společnost DPD zajišťovala přepravu během celého závodu.podobné články
-
Nový design webu DPD vychází vstříc potřebám příjemců i odesilatelů zásilek
30.6.2014 – Přední poskytovatel přepravních služeb DPD spustil v úterý 24. června 2014 své webové stránky v novém designu. Jejich hlavním přínosem je zpřehlednění informací pro koncové zákazníky, tedy příjemce zásilek. Ti mohou okamžitě zjistit, kde se nachází jejich zásilka, případně si jednoduše změnit termín a místo doručení podle svých preferencí. Web rovněž nabízí bližší informace o poskytovaných službách a výhodách přepravy s DPD.podobné články
-
Autodrom Most: Energetický gigant TOTAL bude při Czech Truck Prix opět nepřehlédnutelný
22.8.2018 – Už třetím rokem pokračuje spolupráce mosteckého autodromu se společností Total Česká republika, která je součástí TOTAL MARKETING & SERVICES, obchodní divize koncernu TOTAL.podobné články
-
Společnost DPD se vzdala pro dobro druhých
28.1.2014 – Přepravní společnost DPD v závěru loňského roku opět odstartovala charitativní projekt s názvem „A čeho se vzdáte vy?“, který nahradil její standardní komunikační kampaň. Darovací akce s cílem podpořit charitativní organizace Světluška a Arkadia, o.p.s. probíhala od 25. listopadu 2013 do 26. ledna 2014. Společnost DPD a její zaměstnanci věnovali skrze aplikaci částku 90 225 Kč. Ostatní jednotlivci se vzdávali částek od hodnoty 25 Kč do 50 000 Kč.podobné články
-
A čeho se vzdáte vy? Charitativní sbírka společnosti DPD pokračuje třetím rokem
10.11.2014 – I v letošním roce bude pokračovat charitativní projekt společnosti DPD s názvem „A čeho se vzdáte vy?“, který umožní jednoduchým a rychlým způsobem přispět na dobrou věc. V minulých letech se prostřednictvím tohoto projektu vybralo přes 400 000 korun, které putovaly na konta charitativních organizací. Tváří kampaně zůstává i nadále hlavní hrdina reklamních spotů společnosti DPD herec a režisér Jakub Kohák. Akci již po druhé podpoří nákupní portál Heureka.podobné články
Osobnosti: Jakub Kohák (282 článků) -
Společnost DPD získala Cenu Arkadie za rok 2012
29.4.2013 – Společnost DPD byla oceněna Cenou Arkadie za rok 2012. Společnost Arkadie, která se věnuje komplexní péčí o zdravotně postižené, uděluje každoročně tuto cenu svému nejvýznamnějšímu podporovateli. Pro minulý rok se jím stala právě společnost DPD, která s Arkádií spolupracuje hned na několika úrovních. Největším přínosem je však sponzorské poskytování přepravních služeb a finanční dar pro podporu činnosti, který byl vybrán v rámci kampaně „A čeho se vzdáte vy?“.podobné články
-
DPD a ALZA.CZ doporučují společně radost i v sobotu
4.12.2013 – Přepravní společnost DPD dlouhodobě úzce spolupracuje s internetovým obchodem Alza.cz. Kvůli zvýšení komfortu pro své zákazníky, obě společnosti neustále hledají nová řešení. V polovině roku proto uskutečnily obě firmy průzkumy mezi svými zákazníky a na základě výsledků spustily pilotní projekt v hlavním městě Praze a ve středních Čechách.podobné články
-
DPD a ALZA.CZ doručují společně radost i v sobotu
6.12.2013 – Přepravní společnost DPD dlouhodobě úzce spolupracuje s internetovým obchodem Alza.cz. Kvůli zvýšení komfortu pro své zákazníky obě společnosti neustále hledají nová řešení. V polovině roku proto uskutečnily obě firmy průzkumy mezi svými zákazníky a na základě výsledků spustily pilotní projekt v hlavním městě Praze a ve středních Čechách.podobné články
-
Společnost DPD rozdávala radost i dárky výhercům
24.6.2013 – Nová image kampaň společnosti DPD, jejíž hlavním cílem bylo dál doručovat radost, splnila svůj účel. Slogan společnosti „Doručujeme radost“ tak stále více dostává reálných rozměrů a stává se součástí firemní kultury a mottem každého zaměstnance. V rámci této kampaně probíhala soutěž na sociálních sítích a internetových stránkách společnosti. Dárky výhercům předával osobně Jakub Kohák, známý herec a režisér, který s DPD již dlouhodobě spolupracuje.podobné články
Osobnosti: Jakub Kohák (282 článků) -
DPD je lídrem v podpoře e-shopů
18.10.2013 – Společnost DPD je nejenom předním poskytovatelem zásilkových služeb, ale i aktivním podporovatelem rozvoje e-commerce a souvisejících činností. Letošní podzim bude bohatý na odborné akce, kterých se společnost DPD bude účastnit.podobné články
-
DPD a její vlastník mezinárodní skupina GeoPost zaznamenávají trend nárůstu zákazníků v oblasti B2C
4.8.2014 – Skupina GeoPost, jejíž součástí je i přepravní společnost DPD, vykazuje letos výrazný nárůst v mezinárodním podnikání. Tento trend je podporován rychlým rozvojem v oblasti B2C, ale i zvýšením objemů v oblasti B2B. GeoPost je druhým největším poskytovatelem expresních a balíkových služeb v Evropě s denním objemem 2,5 miliony zásilek. Kromě Direct Parcel Distribution (DPD) působí v některých zemích také pod názvy Chronopost, Exapaq nebo SEUR.podobné články
-
DPD a její vlastník GeoPost zaznamenávají trend nárůstu zákazníků v oblasti B2C
9.8.2014 – Skupina GeoPost, jejíž součástí je i přepravní společnost DPD, vykazuje letos výrazný nárůst v mezinárodním podnikání. Tento trend je podporován rychlým rozvojem v oblasti B2C, ale i zvýšením objemů v oblasti B2B. GeoPost je druhým největším poskytovatelem expresních a balíkových služeb v Evropě s denním objemem 2,5 miliony zásilek. Kromě Direct Parcel Distribution (DPD) působí v některých zemích také pod názvy Chronopost, Exapaq nebo SEUR.podobné články
-
Společnost DPD zvyšuje komfort doručování
29.9.2014 – Přepravní společnost DPD CZ nově nabízí zákazníkům volbu, kdy si přejí doručit svou zásilku. Nová funkce ve webové aplikaci DPD Kurýr umožňuje vybrat si ve větších městech dodání zásilky v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách.podobné články
-
Výdejní místa DPD nově na pobočkách České pošty – dosavadní konkurenti spojují své síly
11.11.2024 – Česká pošta a DPD, součást největší evropské sítě balíkové přepravy Geopost začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty.podobné články
-
Společnost DPD zavádí kontejnery s dvojitou podlahou
23.4.2013 – Přední evropský poskytovatel zásilkových služeb, společnost DPD, přichází s novým, inovativním řešením, které by mělo zlepšit přepravu zásilek. Do svého přepravního systému nechala instalovat nové kontejnery s dvojitou podlahou, které by měly zajistit naprosté bezpečí i křehkým balíčkům. Tento unikátní systém zajišťuje nejvyšší úroveň ochrany pro každou přepravovanou zásilku.podobné články