Článek
-
Budějovický Budvar dosáhl historického vítězství v Itálii
8.10.2013 – Italský Nejvyšší soud ukončil dva důležité spory vyvolané společností Anheuser-Busch InBev (dále jen ABI) a definitivně rozhodl ve prospěch Budějovického Budvaru a jeho italských importérů. Soud zakázal společnosti ABI používat v Itálii značku BUDWEISER, prohlásil jejich značku za klamavou a vymazal ji z registru ochranných známek. ABI musí v Itálii ukončit prodej piva BUDWEISER. Budějovický Budvar se naopak může do Itálie vrátit se svou tradiční značkou BUDWEISER BUDVAR a očekává nárůst prodeje.podobné články
Podobné články
-
Budějovický Budvar vyhrál spor o značku Budweiser Budvar v Norsku
27.11.2014 – Pivovar Budějovický Budvar po 21 letech vítězně ukončil spor o registraci ochranné známky Budweiser Budvar v Norsku. Zapsání do norského registru ochranných známek bránily od prosince 1993 námitky nadnárodní společnosti Anheuser-Busch InBev (dále jen ABI). Norská Odvolací rada (Klagenemnda for industrielle rettigheter) v říjnu definitivně zamítla odvolání ABI proti předchozímu rozhodnutí norského Úřadu průmyslového vlastnictví z roku 2011, které registraci ochranné známky Budweiser Budvar povolilo. Budějovický Budvar tak ubránil své pozice a na norském trhu může i nadále prodávat pivo pod značkou Budweiser Budvar.podobné články
-
Budějovický Budvar odvrátil útok na značku BUDWEISER v Portugalsku
11.12.2013 – Budějovický Budvar zaznamenal další vítězství při obraně svých ochranných známek BUDWEISER. Obchodní soud v Lisabonu odmítl registraci čtyř nových známek s prvkem BUDWEISER společností Anheuser-Busch InBev. Budějovický Budvar očekává v Portugalsku nárůst prodeje značky BUDWEISER BUDVAR.podobné články
-
Budějovický Budvar byl vyhlášen Pivovarem roku 2013
13.11.2013 – Sdružení přátel piva (dále jen SPP) vyhlásilo výsledky tradiční ankety o nejlepší piva, pivovary a pivovarské osobnosti roku 2013. V prestižní kategorii „Pivovar roku“ zvítězil Budějovický Budvar. SPP ocenilo mimo jiné to, že Budějovický Budvar udržuje výrobu klasicky vařeného piva, polovinu produkce vyváží a jako jediný průmyslový pivovar používá sušený hlávkový chmel. V kategorii „Tmavé pivo roku“ uspěl tmavý ležák Budweiser Budvar a získal stříbrnou medaili. Je to již devátá medalie SPP pro tento ležák od roku 2004.podobné články
-
Světlý ležák Czechvar z Budvaru získal zlatou medaili v USA
4.11.2015 – Světlý ležák „Czechvar“ z pivovaru Budějovický Budvar získal zlatou medaili v 19. ročníku soutěže „Great International Beer & Cider Competition“, která se konala v Providence (stát Rhode Island). Prémiový světlý ležák je pro Budějovický Budvar klíčovým druhem piva – na jeho celkové produkci měl loni podíl téměř 60% a na exportu asi 90%. Do USA, Kanady a některých dalších zemí se tento ležák vyváží pod značkou „Czechvar“, ve většině zemí se ale prodává pod značkou „Budweiser Budvar“, případně „Budějovický Budvar“.podobné články
-
Budějovický Budvar používá již dvanáct let Chráněné zeměpisné označení
2.5.2016 – Včera uplynulo již 12 let od okamžiku, kdy se na etiketách piva značky Budweiser Budvar objevilo logo Chráněné zeměpisné označení (CHZO). Toto označení dává zákazníkům garanci, že produkt byl vyroben předepsaným způsobem z přesně definovaných surovin a v jednoznačně určeném místě výroby. Budějovický Budvar byl prvním uživatelem CHZO v České republice a později pomáhal i při získání CHZO „České pivo“. V Evropské unii je v současné době evidováno 1341 označení původu a dalších 169 je v různém stupni registrace. CHZO je jedním z faktorů, které stojí za dynamickým nárůstem exportu piva. Během uplynulých 12 let zvýšil Budějovický Budvar vývoz piva do států EU ze 441 000 hl na 766 000 hl (nárůst o 58 %).podobné články
-
Budějovický Budvar loni vystavil rekordní objem piva
17.3.2017 – Budějovický Budvar vystavil v roce 2016 historicky rekordní objem piva. Celkem to bylo 1 615 000 hektolitrů, což je meziročně o 0,8% více. Loňský prodej piva mohl být ještě vyšší, ale pivovar již v roce 2015 dosáhl horní hranice svých výrobních i logistických kapacit. Proto musel v řadě případů odmítat požadavky zákazníků. Loňské zvýšení prodeje umožnil soubor interních organizačních opatření a maximální úsilí všech zaměstnanců. Další zvýšení prodeje piva bude možné až po dokončení rozsáhlých investic v předpokládané hodnotě 2 miliardy Kč do roku 2020. Očekávaný rozvoj pivovaru však může úplně zastavit zákon o registru smluv. Budějovický Budvar proto usiluje o získání výjimky.podobné články
-
Budějovický Budvar uvádí na trh ležák Pardál Echt v plechovkách
17.6.2014 – V únoru 2013 uvedl pivovar Budějovický Budvar do provozu vlastní stáčírnu plechovek. Tato investice mimo jiné umožňuje pružnější reakce na požadavky trhu. V uplynulém roce byl sortiment piva prodávaného v plechovkách rozšířen o tři druhy. I díky tomu Budějovický Budvar loni prodal v plechovkách zhruba dvojnásobný objem piva, než v roce 2012. Pro letošní letní sezónu nasazuje pivovar na trh další novinku v plechu – světlý ležák Pardál Echt.podobné články
-
Budějovický Budvar již pět let úspěšně využívá nevratné sudy na pivo
17.3.2016 – Tento týden uplynulo pět let od okamžiku, kdy Budějovický Budvar uvedl na trh pivo v nevratných sudech KeyKeg. Zásadní technologická inovace se plně osvědčila jako užitečný nástroj pro rozvoj globálního exportu. Budějovický Budvar využívá nevratné sudy tam, kde je drahá nebo komplikovaná sekundární doprava běžných sudů do konkrétních restaurací a zpět – například v Rusku, Austrálii nebo Brazílii. Během pěti let se objem piva dodávaného v nevratných sudech zvýšil na trojnásobek a počet exportních zemí se zvýšil z pěti na 17.podobné články
-
Budvar po 13 letech prodává v Itálii pivo pod značkou Budweiser
18.12.2013 – Pivovar Budějovický Budvar začal po 13 letech v Itálii prodávat pivo opět pod značkou Budweiser Budvar. Umožnilo mu to nedávné rozhodnutí italského Nejvyššího soudu, který zakázal nadnárodní pivovarnické skupině Anheuser-Busch InBev (ABI) používat jejich značku Budweiser. Přestože soud mimo jiné nařídil ABI pivo pod klamavou značkou z trhu stáhnout, firma tak neučinila. Budvar se teď domohl nápravy u obchodního soudu v Miláně, řekl dnes mluvčí pivovaru Petr Samec.podobné články
-
Budvar vyhrál důležitý spor o značku „BUDWEISER“ ve Spojeném království
4.7.2012 – Pivovar Budějovický Budvar, n.p. obhájil svá práva ke značce „BUDWEISER“ ve Spojeném království, které je klíčovým a dlouhodobým (první vývoz v roce 1935) exportním teritoriem pivovaru. Britský Court of Appeal (Odvolací soud) včera pravomocně ukončil důležitý soudní spor a definitivně zamítl návrh společnosti Anheuser-Busch Inbev (dále jen ABI) na výmaz ochranné známky č. 1,389680 „BUDWEISER“, jejímž vlastníkem je Budějovický Budvar.podobné články
-
Budějovický Budvar, n.p. odstupuje od smlouvy s BPA sport marketing a.s.
26.9.2012 – Budějovický Budvar, n.p. ukončuje reklamní aktivity spojené s propagací značky Budweiser Budvar v rámci české hokejové extraligy.podobné články
-
Budějovický Budvar provedl redesign u všech obalů
17.4.2014 – Budějovický Budvar uvádí v těchto dnech na trh nové obaly pro pivo značky Budweiser Budvar. Hlavními cíli projektu bylo sladění vzhledu obalů s hodnotami značky, lepší identifikace výrobků spotřebitelem, snížení počtu variant etiket a zvýšení výkonu stáčíren lahví.podobné články
-
Budějovický Budvar používá Chráněná zeměpisná označení již 10 let
5.6.2014 – V těchto dnech uplynulo již 10 let od doby, kdy pivovar Budějovický Budvar začal používat dvě Chráněná zeměpisná označení (dále jen CHZO) „Českobudějovické pivo“ a „Budějovické pivo“. Pivo značky Budweiser Budvar se tím zařadilo do prestižní společnosti tradičních evropských specialit. Označení CHZO dává zákazníkům garanci, že jimi zakoupený produkt byl vyroben předepsaným způsobem, z přesně definovaných surovin a v jednoznačně určeném místě výroby.podobné články
-
Budějovický Budvar uvádí na trh sezónní tmavý ležák s višní
15.10.2014 – V chladném období roku pravidelně stoupá poptávka po chuťově výraznějších tmavých pivech. Budějovický Budvar, n. p., proto uvádí v těchto dnech na český trh limitovanou sérii tmavého ležáku s příchutí višně - Budweiser Budvar B:Cherry.podobné články
Osobnosti: Cherry Cherry (36 článků) -
Budějovický Budvar získal dvě ceny od Sdružení přátel piva
20.11.2015 – Tmavý ležák Budweiser Budvar B:Dark zvítězil v letošním ročníku tradiční ankety Sdružení přátel piva o nejlepší piva, pivovary a pivovarské osobnosti roku. V kategorii „Pivovar roku“ obsadil třetí místo Budějovický Budvar, n. p.podobné články
-
Budějovický Budvar překonal historickou hranici 50 miliónů hektolitrů
11.2.2016 – Pivovar Budějovický Budvar potvrdil trend dlouhodobého růstu zájmu o pivo značek Budweiser Budvar a Pardál. Ve čtvrtek 11. února 2016 překonal objem vystaveného piva hranici 50 miliónů hektolitrů.podobné články
-
Budějovický Budvar již 12 let vyrábí pivo s logem Chráněné zeměpisné označení
3.5.2016 – V neděli uplynulo již 12 let od okamžiku, kdy se na etiketách piva značky Budweiser Budvar objevilo logo Chráněné zeměpisné označení (CHZO). Toto označení dává zákazníkům garanci, že produkt byl vyroben předepsaným způsobem z přesně definovaných surovin a v jednoznačně určeném místě výroby. Budějovický Budvar byl prvním uživatelem CHZO v České republice a později pomáhal i při získání CHZO „České pivo“.podobné články
-
Budějovický Budvar vyhrál dva soudní spory v Itálii
23.8.2016 – Budějovický Budvar vyhrál další dva soudní spory při obraně svých ochranných známek „BUDWEISER“ v Itálii.podobné články
-
Original pivnice BUDVARKA – nový moderní koncept značkové restaurace
28.4.2017 – Pivovar Budějovický Budvar včera oficiálně představil veřejnosti nový moderní koncept Original Pivnice BUDVARKA. V „nové“ BUDVARCE se propojuje moderní a klasický styl, který v sobě spojuje i značka Budweiser Budvar. Spojení tradičních hodnot a moderního pojetí není v BUDVARCE založeno na kontrastech, ale naopak na harmonické shodě, stejně jako u piva Budweiser Budvar. BUDVARKA tak v praxi ukazuje, že značka Budweiser Budvar je moderní a dynamická, ale zároveň založená na tradici a pevných historických základech.podobné články