Článek
-
Zpříjemněte si pracovní den – ať už jste na stavbě, či v kanceláři
21.8.2017 – Práce stavbyvedoucího neznamená jen řízení dělníků v terénu, zahrnuje také dlouhé papírování, zajištění a kontrolu kvality materiálu a další administrativní či projektové přípravy. Věřte, že tyto úkony se určitě nevyplatí podcenit.podobné články
Podobné články
-
Soutěžte s Bleskem křížovkami o 7 velikonočních balíčků Orion!
7.3.2012 – Zpříjemněte si Velikonoce sladkým balíčkem ORION. Hrajte o čokoládové slepičky plné lentilek a krémové fi gurky s příchutí malin nebo vaječného likéru. Odpovězte správně na soutěžní otázku a vyhrajte jeden ze sedmi čokoládových balíčků. Zpříjemněte si Velikonoce sladkým balíčkem ORION. Hrajte o čokoládové slepičkyplné lentilek a krémové fi gurky s příchutí malin nebo vaječného likéru. Odpověztesprávně na soutěžní otázku a vyhrajte jeden ze sedmi čokoládových balíčků.podobné články
-
Zpříjemněte vašim malým ospalcům ráno a pozvěte ke snídani Brumíka
8.10.2012 – Maminky vědí, že bez snídaně to ráno zkrátka nejde. Co ale dělat, když se dětem nechce vstávat z vyhřátých pelíšků a snídat zkrátka odmítají? Jděte na to mazaně a zkuste to s Brumíkem Snídaně. Dětem zpříjemněte ráno veselou písníčkou, kterou pro ně složil sám méďa Brumík. S novinkou Snídaně pak ještě během minutky vykouzlíte chutnou a vyváženou snídani.podobné články
-
5 triků pro lepší den
28.11.2017 – Znáte to: jen co ráno otevřete oči, je vám jasné, že dnešní den nebude stát za nic. Máte špatnou náladu, do ničeho se vám nechce, jste rozmrzelí a podráždění – zkrátka víte, že už jste měli i lepší den, nežli je právě tento. Každý z nás někdy takový den zažil, často jej lidově označujeme jako den blbec. Určitě se shodneme na tom, že den blbec vždycky nestojí za nic. Zpravidla se nám ten den nic nedaří, na co sáhneme, co zkazíme, nestíháme, chodíme pozdě, připálíme večeři, pohádáme se s přítelem, jsme protivní a zlí na lidi okolo sebe, kteří si to vůbec nezaslouží. A víte co? Přitom stačí tak málo, abyste si udělali lepší den. I obyčejné maličkosti totiž mohou den blbec otočit doslova o 360°! 5 triků pro lepší den – zkuste to taky! Až se zase příště probudíte se špatnou náladou, nebude se vám chtít cokoli dělat a budete cítit, že byste se nejraději někde schovali a celý den nevystrkovali nos, nenechte se ovládat blbou náladou a místo toho to zkuste po našem. Vyzkoušejte některý z našich triků pro lepší den a uvidíte, že hravě zaženete chmury, které by se vás jinak držely celý den- a ten by pak vážně nestál za nic. Trik první: usmějte se! Zní to možná jako klišé, ale funguje to dokonale. Kdykoli půjdete ten den kolem zrcadla, výlohy obchodu, lesklé skříně nebo třeba nerezového spotřebiče, usmějte se na sebe. A usmívejte se i na lidi okolo vás, i když se vám do toho nebude chtít. Je dokázáno, že úsměv dokáže zázraky. Trik druhý: zamlsejte si! Jestli něco platí na špatnou náladu, pak je to sladké. A nemusí to být nutně jen čokoláda, i když je pravda, že po té v případě potřeby sáhne většina z nás. Dejte si sušenku, zajděte si na dortík,... Čtěte více Příspěvek 5 triků pro lepší den pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlenípodobné články
-
3 tipy jak absolvovat pracovní oběd
20.1.2016 – Pojem oběd ihned člověku přivodí myšlenku na dobré jídlo, kávu a nealkoholický nápoj. Ovšem „pracovní oběd“ se netýká pouhého zahnání hladu. Projednávají se u něj obchodní záležitosti, což svým způsobem představuje formu společenské akce. Primárním účelem takového oběda, je projednávání dílčích otázek, jež se točí kolem obchodu a rovněž upevňování vzájemné důvěry. Většinou se pracovní oběd sjednává telefonicky nebo ústně. Může být také součástí celodenního jednání či konference. Často bývá zahájen kolem poledne. Tedy v rozmezí od 12 až 13 hodin. Určen je pouze pro pár vybraných hostů, nezřídka pouze pro dvě osoby. Doba trvání pracovního oběda je individuální. Protáhnout se klidně může i na dvě hodiny. Pracovní oběd podle jeho účelu Velmi záleží na tom, zda se jedná o pracovní oběd mezi obchodními partnery či kolegy. Během oběda mezi kolegy jde často jen o doladění pracovních záležitostí. Domlouvá se většinou na pracovišti osobně. Zveme-li na oběd obchodního partnera, pozýváme ho telefonicky nebo osobně. Předem stanovíme místo konání i termín. Slušností je nabídnout více možností, pro setkání. Výběr restaurace, kavárny přizpůsobíme tak, aby se náš obchodní partner cítil pohodlně. Kdo platí útratu? Útrata je v režii hostitele – toho, kdo oběd navrhl. Zvykem je i nabídka že si zaplatím svou část nebo půl útraty. Avšak hostitel většinou s poděkováním odmítne. Navrhovatel oběda by měl být předem na místě a komunikovat s personálem bez rozdílu, zda se jedná o ženu či muže. Pozvaný obchodní partner by neměl nikdy čekat na svého hostitele. Jak začít s konverzací Ať jde o oběd nebo setkání u kávy pakliže nemáte hlad, jde o příležitost k upevnění vztahů zcela neformálním způsobem na neutrální půdě. Ideální je začít společenskou konverzací a obchodní jednání nechat na později. Vhodná jsou nevtíravá témata. Například o rodině, dovolené, hobby. Uvolněná komunikace pomůže zbavit se oběma stranám počátečních nejistot. Zapomeňte na politiku či náboženská témata. Neskákejte nikdy druhému... Čtěte více Příspěvek 3 tipy jak absolvovat pracovní oběd pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlenípodobné články
-
Vykročte do nového školního roku stylově!
25.8.2021 – Prázdniny se pomalu ale jistě chýlí ke svému konci. Nemusíte však zbytečně smutnit. Zpříjemněte si nový školní rok prémiovými kousky, kterými okouzlíte při doprovázení dětí během prvního školního dne, v kanceláři nebo na odpolední procházce s kamarádkou. Výběr vhodného oblečení však nepodceňte ani u svých ratolestí. Kromě slavnostních šatů nezapomeňte svým nejmilovanějším přikoupit také klasická trička, teplákové soupravy nebo tenisky, které využijí i mimo hřiště.podobné články
-
Jak se začlenit v nové práci?
28.8.2017 – Máme-li nastoupit do nového zaměstnání, hemží se naší hlavou miliony otázek. Bude se nám v nové práci dařit? Budeme vycházet s nadřízeným? Jak se začlenit v práci a zapadnout mezi kolegy? Jak udělat dobrý dojem? Tohle je jen chabý výčet otázek, na které s blížícím se dnem nástupu hledáme odpověď. Pokud nastupujete na pozici, kde budete muset vycházet se svými kolegy, pak určitě přemýšlíte nad tím, jak se začlenit. Udělat dobrý dojem na samotném začátku je nutnost, to ví přece každý. Jenže jak na to? Co udělat, abyste nic nepokazili a noví kolegové si na vás za vašimi zády nemuseli ukazovat prstem? 3 tipy jak se začlenit v práci Přijít jako nováček do nové práce je situace, ze které je většina lidí nervózní. A logicky. Pokud opouštíte zaměstnání, ve kterém jste již nějaký čas působili, měli jste zde známé či kamarády a možná i nějaké slovo, pak je pro vás pozice nováčka obrovskou změnou. A je potřeba se s ní vypořádat tak, abyste nezapůsobili jako plachá myška ani jako nafrněná ženská s nosem pořádně nahoru. Takže jak na to?! Tip první: tady žádné slovo nemáte Na samotném začátku je důležité uvědomit si jeden fakt: tady nejste ve své bývalé práci, jste na novém místě, s novými lidmi, nadřízenými i pravidly, které musíte respektovat. Co tím chceme říci? Pokud jste na bývalé pozici měli nějaké slovo a mohli jste o něčem rozhodovat, aniž byste se museli ohlížet na názory druhých, tady taková práva nemáte. Jste noví, tzv. bažanti, kteří musí – jak se říká – držet jazyk za zuby a krok. Žádné vyskakování. Tip druhý: vychloubání se dobrý dojem nedělá S naším prvním tipem souvisí i druhý: vychloubání, vytahování nebo natřásání se před novými kolegy, co všechno jste dokázali, čeho jste dosáhli a jak moc jste byli ceněni na bývalé pozici, nemá v... Čtěte více Příspěvek Jak se začlenit v nové práci? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlenípodobné články
-
5 tipů, podle kterých se připravíte na pracovní pohovor
5.5.2017 – Váš pracovní pohovor se blíží a vy přemýšlíte, co všechno můžete udělat pro to, abyste na něm uspěli. Na co myslet a jak se připravit, aby vás otázky personálního zaměstnance nezaskočily a nevyvedly z míry? Důsledná příprava je polovina práce, proto byste ji rozhodně neměli podceňovat. Pokud máte před pracovním pohovorem a cloumá s vámi nervozita, pak s největší pravděpodobností nejste dostatečně připraveni. Pokud se ucházíte o místo, o které máte zájem, pak neponechávejte nic náhodě. Jedině s dobrou přípravou, kdy budete myslet na všechny detaily, uděláte ten nejlepší dojem. Užitečné tipy, jak se připravit na pracovní pohovor S námi se na pracovní pohovor připravíte na jedničku! Zjistěte si informace o společnosti V první řadě byste měli vědět, kam na ten pohovor jdete. Zjistěte si proto alespoň základní informace o dané firmě, kdo ji vede, co se jí povedlo v posledních letech, čím se zabývá, jaké jsou její cíle. Vyberte vhodné oblečení Říká se, že o úspěchu na pracovním pohovoru hodně rozhoduje už první moment, ve kterém si personalista všimne především vašeho oblečení. Volte něco konzervativního, ale zároveň pohodlného. Zapomeňte na výstřihy a krátké sukně, ty dobrý dojem nedělají. Mějte připravené odpovědi Na pohovoru budete doslova pod palbou otázek, na které potřebujete pohotově odpovědět. Měli byste proti být připraveni alespoň na ty nejčastější a nejběžnější. Mějte připravené i otázky Počítejte s tím, že na pracovním pohovoru budete otázky nejen dostávat, ale zároveň dostanete příležitost i nějaké otázky položit. Mějte tedy po ruce takové, které vás zajímají, ale které zároveň nejsou nevhodné. Nacvičte si výrazy O vašem úspěchu na pracovním pohovoru hodně promluví i výraz tváře. Není tedy na škodu, pokud si to natrénujete před zrcadlem, abyste věděli, jak se u daných výrazů tváříte a jak vypadáte. Příspěvek 5 tipů, podle kterých se připravíte na pracovní pohovor pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlenípodobné články
-
Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání
4.8.2016 – Chodíte-li do práce s odporem, každé ráno se probouzíte s bolestmi žaludku, nerozumíte si s kolegy a vaše pracovní náplň vás upřímně ani moc nebaví, pak by vám možná prospěla změna zaměstnání, se kterou by se do vašeho života vnesl úplně nový nádech. Nikde není psáno, že na tomtéž místě musíte zůstat věčně. Pokud se trápíte, práce vám nejde, nebaví vás nebo se na pracovišti jednoduše necítíte dobře, nemá cenu čekat na zázrak, že se to třeba jednoho dne změní. S největší pravděpodobností ne. Jestliže se poznáte v následujících signálech, pak byste se měli vážně zamyslet, jestli by nebylo od věci odejít. Uvidíte, že vám změna zaměstnání jedině prospěje! Jak poznáte, že by vám prospěla změna zaměstnání? Našli jsme pro vás několik signálů, které naznačují, že vaše stávající práce není nic pro vás. Nebojte se tedy upřímně zamyslet nad tím, jestli má vaše aktuální zaměstnání právě ve vašem případě dobré vyhlídky do budoucna. Vaše pracovní náplň vás nenaplňuje Den co den děláte tu samou činnost, kterou vykonáváte tak nějak ze setrvačnosti. Pracovní náplň vám vůbec nic neříká, nebaví vás a zadané úkoly plníte spíše s odporem, což se mnohdy projeví i na výsledcích. Zkrátka to není to pravé ořechové, čemu byste se chtěli věnovat. Tak proč setrváváte na místě, které je pro vás spíše přítěží? Má cenu chodit každý den do práce, kde vás nutí dělat to, čemu nerozumíte, v čem se neorientujete a co vás nenaplňuje? My říkáme jednoznačné ne! Nekomunikujete s kolegy Nezáleží na tom, zda pracujete jednotlivě nebo jste součástí nějakého týmu. Se svými kolegy zkrátka vycházet musíte, protože v práci je to především o lidech. Pokud ve vás vaši kolegové vzbuzují špatní pocity, nerozumíte si s nimi a v podstatě spolu v práci ani nekomunikujete, pak je více než logické, že se vám v zaměstnání nelíbí.... Čtěte více Příspěvek Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlenípodobné články
-
5 šikovných tipů, jak přežít vedro v kanceláři
7.8.2015 – Počasí nám v posledních týdnech ukazuje, že umí zabrnkat i na tropickou notu. Pokud se i vy děsíte představy, že v tomto úmorném vedru budete trávit celý den v kanceláři, nabízíme vám pár tipů, jak pracovní den zvládnout.podobné články
-
Řekněte den vašeho narození a my vám povíme, jací jste! Víme o vás víc, než si myslíte!
13.12.2015 – Zamýšleli jste se někdy nad tím, že den, kdy jste přišli na svět, ovlivnil váš osud? To, jací jste, ovlivní i to, jestli jste se narodili na začátku nebo na konci měsíce. Pojďme propadnout do tajů numerologie. To, jaký den v měsíci jste se narodili, vám prozradí víc, než si myslíte. Nevěříte? Tady máte důkaz!podobné články
-
Pronájmy kanceláří v Praze rostly ve čtvrtletí o 80 procent
18.7.2011 – Objem nových nebo obnovených pronájmů moderních kanceláří v Praze se v letošním druhém čtvrtletí zvýšil meziročně o 80 procent na 88.000 metrů čtverečních. Mírně ubylo neobsazených kanceláří. Oznámilo to dnes sdružení poradenských firem Prague Research Forum (PRF).podobné články
-
Jankovský: Chceme lepší ochranu zákazníků cestovních kanceláří
2.5.2013 – Ministerstvo pro místní rozvoj předkládá na dnešním jednání vlády novelu zákona, která přináší opatření vedoucí ke zvýšení ochrany klientů cestovních kanceláří. Nejvýznamnější je zpřesnění úpravy povinného pojištění cestovních kanceláří pro případ úpadku.podobné články
-
Sněmovna podpořila vyšší ochranu klientů cestovních kanceláří
12.6.2013 – Sněmovna dnes v prvním čtení podpořila novelu zákona o podnikání v cestovním ruchu, která má zvýšit ochranu klientů cestovních kanceláří. Zákon má především zamezit postupům některých pojišťoven, které při úpadku cestovní kanceláře vracejí zákazníkům pouze část vložených peněz. Podle nových pravidel bude muset pojištění proti úpadku krýt veškeré zákonné nároky klientů cestovních kanceláří v plné výši.podobné články
-
ERV Evropská nepojistila proti úpadku 35 cestovních kanceláří
4.2.2014 – ERV Evropská pojišťovna pojistila pro letošní rok proti případnému krachu 126 cestovních kanceláří. 35 jich ale pojistit odmítla. Čtyřem cestovkám neprodloužila ERV Evropská smlouvu a 31 zájemců nepojistila. Z toho bylo 20 subjektů zcela nových a 11 již existujících cestovních kanceláří.podobné články
-
Vláda projedná lepší ochranu klientů cestovních kanceláří
25.6.2014 – Vláda dnes projedná novelu zákona o podnikání v cestovním ruchu, která by měla zvýšit ochranu klientů cestovních kanceláří v případě úpadku CK. Návrh má především zamezit postupům některých pojišťoven, které při úpadku cestovní kanceláře vracejí zákazníkům pouze část vložených peněz. Podle nových pravidel bude muset pojištění proti úpadku krýt veškeré zákonné nároky klientů cestovních kanceláří v plné výši. Zákon má vstoupit v účinnost na začátku příštího roku.podobné články
-
Pachatelé vloupání do kanceláří strážníkům tvrdili, že tam přišli hledat práci
30.7.2014 – Dne 29. července 2014 v 17.01 hodin byla vyslána hlídka městské policie k domu v Moravské Ostravě, kde mělo dojít k vykradení kanceláří. Na místě kontaktoval hlídku oznamovatel celé události. Uvedl strážníkům, že mu na mobil přišlo oznámení o narušení prostor kanceláří. Tam měl také nainstalováno zařízení ke snímání zvuku a zřetelně jím slyšel zvuky vylamování šuplíku a rozhovor mužů.podobné články
-
Slevy nájemníkům nabízí devět z deseti majitelů kanceláří v Praze
10.6.2015 – Pražský trh kanceláří se potýká s nabídkou výrazně převyšující poptávku. Těží z toho nájemníci, devět z deseti vlastníků nemovitostí jim v rámci zostřeného konkurenčního boje nabízí slevy a benefity. Vyplývá to z aktuální studie analytických společností CEEC Research a KPMG Česká republika, kterou má ČTK k dispozici. Podle ní na konci roku neobsazenost kanceláří stoupne o dva procentní body na 18,5 procenta.podobné články
-
Sázky na úmrtí Karla Gotta! Otřesné zjištění při zkoumání Zemana a Drahoše, s nimiž je to ostatně také velice zajímavé
22.6.2017 – ANKETA „Sázkové kanceláře jsou perverzní, protože mi říkal Karel Gott, že spousty lidí si na něj vsadilo. Když byl nemocný, tak byly na něj vypsány sázky, zda přežije, anebo zemře," řekl hudební skladatel Ondřej Soukup v reakci na fakt, že je Jiří Drahoš u sázkových kanceláří momentálně favoritem prezidentských voleb a že Miloše Zemana překonal u sázkařů i bookmakerů. Vsadili byste si u sázkových kanceláří také? „Já jsem si nikdy u sázkových kanceláří nevsadila a ani nesázím, je mi to z duše odporný, nejsem Horáček,“ poznamenala k tomu vtipně textařka a herečka Gábina Osvaldová.podobné články
-
Pojišťovny odmítly pojistit desítky cestovek. Před krachem jich chrání méně než dříve
22.4.2018 – Pojišťovny pro tento rok pojistily proti riziku úpadku přes 700 cestovních kanceláří, což je méně než v minulých letech. S několika desítkami dalších ještě jednají. Většina pojišťoven odmítla pojistit pouze jednotky cestovních kanceláří. Důvodem byly hlavně jejich špatné ekonomické výsledky. Vyplývá to z ankety ČTK mezi pojišťovnami, které pojištění poskytují. Ceny pojistek zůstaly vesměs na loňské úrovni. V ČR je asi 850 cestovních kanceláří.podobné články