Článek
-
Povodně v Praze: Zaplavuje se tramvajová trať z Braníku do Modřan
3.6.2013 – Povodeň v Praze zavřela po 10:00 tramvajovou trať z Braníku na Sídliště Modřany. Podle Krizového štábu není za tuto tramvajovou linku adekvátní náhrada. Kvůli záplavám je od 05:00 omezen provoz metra v centru metropole. V průběhu noci byly také uzavřeny některé ulice.podobné články
Podobné články
-
Scheinherr (Praha sobě): Tramvajová trať z Modřan do Libuše se prodlouží
28.1.2020 – Připravovaná tramvajová trať z Modřan do Libuše se prodlouží o 1,8 km až do Nových Dvorů a s ní vzniknou dvě nové tramvajové zastávky Přírodní a Nové Dvory.podobné články
-
Tramvajová trať z Modřan do Libuše: DPP vypsal tendr, vzniknou čtyři zastávky
13.4.2021 – Pražský dopravní podnik (DPP) vypsal veřejnou zakázku s odhadovanou hodnotou 350 milionů korun na prodloužení tramvajové tratě z Modřan do Libuše. Podle dřívějších informací podniku by stavba měla začít v říjnu a hotova být na konci příštího roku. Trať chce podnik v budoucnu prodloužit až na Nové Dvory.podobné články
-
Nová tramvajová trať v Praze 10: Má usnadnit dopravu v Malešicích a ulevit autobusům
29.5.2018 – V Počernické ulici v Praze 10 by měla vzniknout tramvajová trať. Měřit má 2,4 km a má ulevit autobusové dopravě. Město nyní nechá vypracovat projektovou dokumentaci. Náklady na výstavbu nové trati mají být předběžně 950 milionů korun, část peněz chce město získat z evropských fondů. Nová trať má měřit 2,4 kilometru.podobné články
-
Metro v Praze jezdí omezeně, problémy má i náhradní doprava
3.6.2013 – Dopravu v Praze od rána kvůli záplavám komplikuje částečná uzavírka metra. Nejezdí mezi některými stanicemi v centru metropole. Metro v těchto místech nahradila autobusová a tramvajová doprava. Problémy jsou s náhradní autobusovou linkou X-C. Nově je uzavřena tramvajová trať z Braníka do Modřan.podobné články
-
Tramvají z Modřan až do Libuše: Prodloužení trati má zelenou! Vyjde na 350 milionů, začne v říjnu
23.2.2021 – Dopravní podnik (DPP) získal stavební povolení na prodloužení tramvajové tratě z Modřan do Libuše a letos v říjnu chce zahájit stavbu, která bude dokončená na konci roku 2022. Náklady na 1,7 kilometru dlouhou trať jsou předběžně odhadnuté na 350 milionů korun. DPP nyní bude hledat v tendru stavební firmu. Trať chce podnik v budoucnu prodloužit až na Nové Dvory.podobné články
-
Zábranský (Piráti): Dopravní podnik vymění pozemky s hlavním městem za trať do Modřan
29.5.2023 – Dopravní podnik a Praha vyřeší své majetkoprávní vztahy. Pražské zastupitelstvo schválilo směnu 359 pozemků mezi Dopravním podnikem hl. m. Prahy a hlavním městem Prahou. Dopravní podnik se zbaví pozemků, které nijak nevyužívá, a zároveň získá tramvajovou trať z Braníka do Modřan, kterou dosud vlastnilo hlavní město.podobné články
-
Tramvajová trať v Nádražní ulici v Praze 5 změní svou trasu
2.6.2015 – Tramvajová trať v pražské Nádražní ulici v Praze 5 pravděpodobně změní svou trasu. Podle plánů dopravního podniku (DPP) bude zhruba za tři roky přeložena západním směrem podél opěrné zdi železniční trati. ČTK informaci potvrdil mluvčí DPP Jiří Štábl. S přesunem již souhlasili radní Prahy 5. Náklady zatím nemá podnik vyčísleny.podobné články
-
Tramvaje z Palackého náměstí směrem do Modřan už jezdí. Porucha trakčního vedení vyřešena
15.9.2017 – V úseku od Palackého náměstí směrem do Modřan nejezdili dopoledne 15. září tramvaje – kvůli poruše trakčního vedení. Z Karlova náměstí až k Podolské vodárně jezdí náhradní autobusová doprava X3, odtud až do Modřan už tramvaje jezdí.podobné články
-
Z Pražského povstání na Pankrác tramvají: Přibude kilometr trati, vzniknou dvě zastávky
26.10.2020 – Už relativně dlouhou dobu v Praze nevznikla žádná nová tramvajová trať. Prakticky naposledy tomu bylo v roce 2011, kdy se prodloužila tramvajová trať z Vítězného náměstí k Nádraží Podbaba. Budoucí roky jsou v tomto však optimističtější. V plánu je nových tratí několik, přičemž magistrát posvětil další na Pankráci z důvodu plánovaného uzavření tamní stanice metra kvůli propojení s linkou metra D. Vyplývá to z dokumentu, který v pondělí schválili pražští radní.podobné články
-
DPP: Tramvajová trať Modřany – Libuš má pravomocné stavební povolení
23.2.2021 – Tramvajová síť v Praze se v dohledné době prodlouží o další necelé dva kilometry. Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) totiž pro tramvajovou trať Modřany – Libuš získal pravomocné stavební povolení.podobné články
-
Den dětí v Braníku nabídne jízdy historickými vlaky do Vraného nad Vltavou i do depa Kačerov
1.6.2017 – Na tuto sobotu 3. června připravily České dráhy ve spolupráci s ROPIDem, SŽDC a dalšími partnery Dětský den na nádraží Praha-Braník. Bohatý program pro děti i všechny příznivce veřejné dopravy tu bude probíhat od 9 do 18 hodin. Návštěvníci se kromě řady atrakcí přímo ve stanici můžou těšit na jízdy historickými vlaky s lokomotivami „Čtyřkolák“ a „Karkulka“ do Modřan a Vraného nad Vltavou a letošním „tahákem“ budou zvláštní vlaky z Braníka do areálu depa pražského metra na Kačerově. Na své si přijdou i fanoušci městské hromadné dopravy, kteří se budou moci svézt historickou tramvají k Národnímu divadlu nebo historickým autobusem do Modřan.podobné články
-
Tramvajová trať z Prahy do Zdib opět aktuální: Stavba by mohla začít v roce 2022
11.2.2018 – Tramvajová trať mezi Prahou a Zdiby by se mohla začít stavět v roce 2022, příprava podle středočeského krajského úřadu postoupila. Helena Frintová z krajského úřadu uvedla, že další tramvajové trati zřejmě povedou z Prahy do Čestlic a Jesenice.podobné články
-
Tramvajová trať z Kobylis do Bohnic: Takhle by mohla vypadat. A kdy ji zprovozní?
5.6.2018 – Zamýšlená tramvajová trať z Kobyliského náměstí do Bohnic má dle nové studie, kterou si nechala vypracovat radnice Prahy 8, kopírovat povrchovou dopravu. Tuto variantu odborníci upřednostnili před podzemní variantou. Pokud by vše postupovalo za ideálních podmínek, Institut plánování a rozvoje (IPR) předpokládá zprovoznění takové trati v letech 2025 až 2030.podobné články
-
Trať na Dědinu v Praze 6 dostala kladné posouzení EIA
3.8.2015 – Plánovaná tramvajová trať z Divoké Šárky na Dědinu v Praze dostala kladné stanovisko EIA posuzující vliv stavby na životní prostředí. Podle posudku bude mít trať na životní prostředí minimální vliv. Územní řízení tak může začít, zjistila dnes ČTK z databáze EIA. Proti projektu se ale postavila radnice i místní občanská sdružení, která se bojí hluku a úbytku parkovacích míst.podobné články
-
Praha 12 navrhuje tramvajovou trať z Modřan do Komořan. Vedla by ke strojírnám
1.3.2018 – Radnice Prahy 12 navrhuje rozšíření sítě tramvajových tratí na svém území. Nově by soupravy mohly z Modřan jezdit do Komořan. Končily by však už v areálu Modřanských strojíren, kde by vznikla nová točna. V současnosti se připravuje územní studie Komořan, kde se plánuje nová výstavba obytných domů.podobné články
-
Tramvají z Modřan do Písnice: Trať se prodlouží o dva kilometry, Praha nechá zpracovat projekt
27.1.2020 – Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) nechá vypracovat projekt prodloužení tramvajové trati z Modřan do Písnice. Vyplývá to z dokumentu, který v pondělí schválili pražští radní. Tramvaje v současné době končí na smyčce Sídliště Modřany. Nový úsek bude měřit téměř dva kilometry a dokončen má být v roce 2027. Město chystá prodloužení tratí mimo jiné také z Barrandova do Slivence a z Divoké Šárky na sídliště Dědina.podobné články
-
Velká výluka mezi Ohradou a Palmovkou: Tramvajová trať projde rekonstrukcí, začne v březnu
22.2.2022 – Pražský dopravní podnik (DPP) letos kompletně opraví tramvajovou trať včetně estakády z Ohrady na Palmovku. Práce by měly začít na konci března. V úterý to řekl vedoucí odboru komunikace DPP Daniel Šabík. Práce potrvají do poloviny roku 2023 a zavedena bude náhradní doprava. Trať byla zprovozněna před více než 30 lety a dosud nebyla kompletně opravena. Práce vyjdou na 239,5 milionu Kč. Podnik letos již zahájil rekonstrukci tratě na Rašínově nábřeží v Podskalí, která potrvá do 1. dubna.podobné články
-
DPP: Aktuální stav pražské MHD úterý 4.6. v ranních hodinách
4.6.2013 – Náhradní tramvajová a autobusová doprava místo metra v Praze přepravuje nadále cestující dle zvláštních jízdních řádů. Nejvytíženějším úsekem tramvajového provozu je dnes oblast Radlická, přičemž kapacita tratí větší nasazení vozů pro plynulost dopravy nedovoluje. Od nočních hodin je mimo provoz tramvajová trať mezi Palmovkou a Kobylisy.podobné články
-
České dráhy: Trať Tábor – Bechyně slaví 120 let, Bechyňku čeká i léto, plné nostalgických jízd
23.6.2023 – V sobotu 24. června čeká nejstarší elektrifikovanou trať u nás velká sláva. Trať z Tábora do Bechyně oslaví 120 let od uvedení do provozu. Na trať vyjede legendární elektrická lokomotiva Elinka a připraven bude i pestrý kulturně společenský program. Během prázdninových měsíců se může veřejnost těšit i na tradiční nostalgické jízdy s Elinkou a Bobinkou.podobné články